Welkom in chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tessa Bos - WaarBenJij.nu Welkom in chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tessa Bos - WaarBenJij.nu

Welkom in chiang mai

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

31 Maart 2012 | Thailand, Chiang Mai

Daar zaten we dan, met zn tweeen op schiphol. Na het uitzwaaien van paula en mama moesten we met zijn tweeen verder. Nu gaat het echt gebeuren. We proosten erop dat we gaan genieten en onze zorgen en drUkke levena achter ons moesten laten. Dan stappen we het vliegtuig in waar we de komende 12uur door zouden brengen. We worden meteen verwend, nog nooit zon luxe maatschappij gehad. We krijgen dekens en kussen, pindas, sokken, tandborstel en pasta. Hier komen we wel de nacht mee door, maar toch nu al veel bagage voor niks. Ok kunnen we genieten van gratis films, muziek, tv eneten en drinken. We doorzoeken onze Tassen, naja eigelijk die van papa aangezien ik demijnezelfmheb ingepakt. Het leek namelijk netmof mijnmoeder op vakantie ging want die was ons zo drruk aan hethelpen met spullen. Tijdens het doorzoeken ondervinden we dat ze overal aan heeft gedacht en goed voor ons heeft gezorgd, dankje mam! Er zit en man naast me vader die vaker die kant opgaat, hier heeft mevader lekker mee kunnen kletsen. Al snel werden we herinnert aannhet thaisenritme. Zo kregen we om half 2 eten, wij dachten verlate lunchx. Maar toen om 3uur de lampen uitgingen, bleek dat het t avondeten was gewees. Om9 uur gingen de lampen aan en kregen we ons ontbijt.. Om 12uur kwamen we aan in singapore en hadden we de grootste reis achter de rug. Singapore ismecht een leuk vliegveld, wat is daar veeld te beleven! We moesten 3ur wachten waarna we weer 3 uur zouden vliegen. Nu wasmde tijd 6uur, dus je begrijpt dat wij geen nacht hebben gehad. Inhet vliegTuig was er genoegm ruimte dus 3stoelen voror ons beide,meven wat bijslapen. We kwamen aan op het vliegveld en werden opgehaald. Pfff en wat een hitte!! Onze acccomodatie was voor 1nacht en darna zouden we nar het vriwilligershuis gaan. Voor nu was dit prima. Deze dag hadden we vor ons zelf, dus we gingen de stad inmet een tuk tuk. Heeel wat temples hebben we almgezien! De stad is mooi, mar wel veel dezelde winkels en een caost verkeer, bijna geen stoplichten te bekennen. We liepen als zomnbies door de stad en besloten tochnog een middag dutje te doen. Savonds gingen we nar de avondmarkt en uiteten. We zouden vroeg nar bed gaan maar we gingen nog bij een erg gezelligmcafetje wat drinken. De serverster dachtndat me vader en ik een sTel waren! Het was volgens haar niet logisch dat een vader en dochter een reis maken en ook dit kregen we vandaag te horen van een andere vrijwilliger die ook dacht dat we een stel waren! Ze dachten dat mijn vader een stuk jonger was omdat hij sterk eruit ziet, en naturlijk ooka is! Haha :) na dit terasje hebben we heerlijkmgeslapen!! Over vandag kanik het niet meer hebben, we gaan zo eten en ik moet nog even douchen want ook vandaag was het wer erg warm.. Dus julie meoeten wachten op ons volgende berichtje! :)

• 31 Maart 2012 - 11:18

Marian:

Hoi Tessa en Arie,

Wat top dat jullie het goed hebben gehad in het vliegtuig. 12 uur is een hele tijd en als je dan lekker verwend wordt dan neem je dat voor lief. Het is natuurlijk even wennen met de tijd, want ik zie dat het nu bij jullie 6 uur is. En jullie zijn een leuk stel samen. Gelukkig vermaken jullie je prima en dat is wat jullie zeker moeten doen. Geniet er lekker van en tot horens.
    Heel veel liefs, mama XXX XXX XXX

• 31 Maart 2012 - 11:31

Duco:

Yo Tessa,

welja, ff naar thailand :) veel suc6 en plezier daar en ik zie de volgende verhalen wel verschijnen

• 31 Maart 2012 - 18:40

Hoi Tessa en Arie,

Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen .
    Ik weet dat ik een knappe broer heb,pas dus wel goed op hem en Arie op jou.

Liefs,Rian.

• 01 April 2012 - 18:07

Ria:

Hoi Arie en Tessa,

Leuk, ik heb jullie site gevonden en ga jullie volgen. Veel succes en plezier in Thailand. We zullen op Marian letten, ha,ha!!! :)

• 01 April 2012 - 21:48

Esmé:

Hoi Arie en Tes,

Klinkt goed allemaal! Zo te horen was de reis op zich al een hele belevenis :). Ben heel benieuwd hoe jullie eerste dagen op het project zijn! Zijn jullie inmiddels al in het vrijwilligershuis gesetteld en bevalt het een beetje?
    Je bent vanaaf even ingewisseld voor twee andere huisgenootjes Tes, Tito en Diesel komen gezellig een nachtje logeren! Maar wees niet bang, ze slapen in hun mand, niet in jouw bed ;). Veel plezier morgen!
    xx

• 02 April 2012 - 18:26

Roland En Susan:

Leuk om dit allemaal te kunnen volgen .
    Broer hou mijn nichtje in de gaten met vele vieze mannetjes.
    Geniet van dit projekt samen en fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.

• 02 April 2012 - 18:26

Roland En Susan:

Leuk om dit allemaal te kunnen volgen .
    Broer hou mijn nichtje in de gaten met vele vieze mannetjes.